Oppdatering - Turneringen som var ønsket av medlemmer - 31 mai 2026
- Ståle Sæther
- 19. mai
- 2 min lesing
Oppdatert: 27. mai

Oppdatert 27.05.26: Vi trenger flere til å melde seg på 3 køllers + putter turneringen til helgen. Vi skjønner at Norgescup på Nes er i konflikt på tidspunktet, men så mange medlemmer hos oss i Klæbu er vel ikke kvalifisert for den turneringen? Dette er en lavterskel turnering for alle - nybegynner som ekspert, der spilleformen er fordelaktig nybegynneren.
Skulle det være uklart er turneringsavgiften 250kr som inkluderer rangeballer og noe å bite i. Har du greenfee medlemskap i klubben tilkommer 100kr ekstra i avgift (dette gjelder også de med samarbeidsavtale med Klæbu GK - Ikke Stjørdal som meddelt i info i golfbox). Greenfee for de som deltar som ikke er medlemmer i Klæbu eller våre samarbeidsklubber er kr 250.
Været vil bedre seg og temperaturen ift i dag vil doble seg til søndag.
Meld dere på i golfbox. Det kommer til å bli ett bra utvalg i premier til de som fortjener dette. Det vil også bli gitt noe informasjon om storturneringen R2K i Klæbu neste år, men kun til de som møter opp for å spille turneringen (det blir "første mann til mølla" når påmelding til denne etterhvert vil åpnes i høst).
Med det samme du melder deg på - hvorfor ikke melde deg på til alle turneringene på kalenderen? Husk - høstturneringen i fjor (som vi repeterer i år) måtte vi stenge påmeldingen pga for mange deltagere.
-----
Tidligere melding:
Søndag 31 Mai så er neste turnering hos oss i Klæbu Golfklubb. Denne turneringen er spilt inn som ett ønske til turneringskomiteen, da det er en uhøytidelig turnering som alle kan delta på.
I bagen under denne turneringen skal du ha kun 3 køller + putter. Det er ditt eget valg hvilke 3 køller du velger å ta med deg, fra driver til wedge. Turneringen spilles etter stableford prinsippet, men er ikke handicap regulerende.
Med en ny driving range, nytt padel- og golfsimulatorsenter (3 stk Trackman) på baneområdet er Klæbu Golfklubb absolutt klubben å besøke. Hvorfor ikke starte med denne turneringen?
Vi håper på godt vær og at ønsket som var meddelt fører til at mange melder seg på.
Blir været bra kan det hende vi finner på noe "sprell" av andre konkurranser på baneområdet.
Velkommen til turnering! Påmelding til turneringen gjør dere her: GolfBox Player


